woensdag 22 augustus 2012

~Tijd voor liefde~

Het is zo moeilijk uit te leggen,
wat ik denk en voel.

Er zijn geen woorden die kunnen zeggen,
wat ik nou precies bedoel.

Het is een liefde zonder grens,
heel sterk en zonder berouw.Wij samen!!!

Het is een liefde met de wens
te kunnen zeggen:
ik hou van jou.

Ik wil dit leven met
jou delen,
in gelukkige en verdrietige tijd.

Samen met jou de
tijd stelen
in een eeuwige levensstrijd.

En zijn we dan samen oud en grijs,
met de kleinkinderen
om ons heen,
dan vertellen we hen van die lange reis,
waarin we altijd samen waren,
nooit alleen.

Ook zij kunnen dan het leven aan,
met ons in gedachten.
~
Dit stukje is het vervolg op het verhaal over …
het meisje van 13
Klik op deze link en lees dat verhaal!!

1 opmerking:

greet's foto's zei

hallo ik ben OMA NIJN,
wat leuk dat u ook begonnen bent,ik vind het soms nog wel moeilijk hoor,maar waar zijn we zonder kinderen om ons te helpen.
u gedichten zijn mooi, heeft u ze zelf geschreven.
Groeten OMA NIJN