donderdag 31 december 2009

~De laatste dag van het jaar.

Een dag om U te eren, loven en prijzen,
vooral ook om te danken.
Uren, dagen, maanden vliegen als een schaduw voorbij.
Altijd was U er bij, elk moment.
Soms voelde ik U aanwezigheid, soms
kwam het aan op vertrouwen in U,
dat U er altijd bij bent.

bijbel

Bijna een jaar voorbij.
Een jaar, soms heel moeilijk, soms heel vreugdevol.
Vreugde als ik naar onze kinderen en de 2 kleinkinderen kijk
Dan ben ik heel dankbaar voor hun, wie ze zijn en wat ze doen
Dit zou ik hun graag mee geven voor het nieuwe jaar.

Liefde, vertrouwen en geloof in Hem en de toekomst.
U, die ze niet loslaat, ook al gaan ze hun eigen weg.
Maar dank U voor uw liefde.
Ook wil ik U danken voor het afgelopen jaar.
U, die mij leidde en omringde door uw liefde.
Door mijn man door onze kinderen,
soms door mensen aan mij gegeven.

Dank voor alles.
Denk aan Psalm 8:

Heer onze God hoe machtig is uw naam op heel de aarde.
Zie ik de hemel, het werk van Uw vingers,
de maan en sterren door U bevestigd
wat is dan de sterveling, dat U aan hem denkt?
U, hebt hem bijna tot God gemaakt
hem bekroond met glans en glorie.

Voor allen een fijn oudjaarsavond en een
Gezegend 2010! Shalom!!

Hem toevertrouwd het werk van Uw handen,
en alles aan zijn voeten gelegd

Geen opmerkingen: