woensdag 22 december 2010

~Even nog een berichtje van mij.

  Wij gaan verhuizen  naar Son.
Begin febr. 2011.
Wij verheugen ons er op hoor.

46 jaar hebben we in Best gewoond
maar nu gaan we veranderen.
Op mijn blog kan je lezen waar ik geboren
ben en waar wij later gingen wonen.
En na mijn huwelijk, zijn we naar Brabant vertrokken.
We hebben hier een fijne tijd gehad.
Maar nu is het zover, dat we weg gaan

suitcaseFoto is van internet!


Dus een tijdje horen jullie niets meer van mij maar
zo gauw het gaat, horen jullie weer van mij.

Fijne Feestdagen en een Voorspoedig 2011!!
Ik heb nog wel een Kerstgedichtje
voor jullie door een kennisje geschreven.

Wees stil en kom wat dichterbij
dit kind van Bethlehem:
het einde, het begin is Hij;
niets kon ik zonder Hem.
Hij is mijn water en mijn brood,
het licht rondom mij heen,
mijn leven, midden in de dood,
Hij laat mij niet alleen.

Geen opmerkingen: