dinsdag 20 maart 2012

Lees Psalm 139.
Een gedeelte hier uit:

U hebt mij immers in de buik van mijn Moeder gemaakt?
Mijn lichaam werd door U geweven.
Ik prijs U, omdat U mij zo prachtig hebt gemaakt.

Alles wat U doet, is wonderbaarlijk.
Alles in mij getuigd daarvan.

U zag elk van mijn botten,
terwijl zij in het verborgene werden gemaakt.
U zag mij al toen ogen mij  nog niet konden zien.
Elke dag van mij leven stond toen al in Uw boek beschreven..
  

Psalm 139;
Het Boek van mijn Vader.
Daarin schrijft Hij een van de vele brieven voor mij, aan mij.
Om mij te zeggen, wie Hij voor mij wil zijn en wie ik mag zijn.
Zijn geliefde kind.

Hij laat mij zien wie ik mag zijn.
Hij wil me leren, om te leven, te leven in deze wereld.
Hij wil mij de weg wijzen.
Is het niet geweldig, om dit te mogen zien ervaren.

Ik kan niet anders dan hierop volmondig ja te zeggen.
Ja tegen U, de GOD,
de Vader en
Jezus Christus Uw Zoon.

Daarom vraag ik U,
God, houdt U mij in het oog en ken mijn hart.
Toets mij, U mag alles weten wat in mij omgaat.
Let op of ik soms de verkeerde weg opga.
Leid mij op Uw weg, die naar Uw eeuwigheid voert.

Geen opmerkingen: