donderdag 7 mei 2009

~Op de berg.~

De waterval in Krimml (Oostenrijk)De zon schijnt, alles is verlicht.
Alles is zo mooi.
Ik hoor muziek, het water klettert naar beneden,
een waterval.
Rust en vrede ervaar ik.
U bent daar....  De waterval in Krimml (Oostenrijk)
U die ik zie, in de regenboog
tussen zon en water.
Heerlijk is het daar te zijn.
Ik heb een ogenblijk op de berg gehad,
toen ik even de dingen zag, zoals God ze ziet.

Graag had ik gebleven maar God staat dat nooit toe.
De toets van mijn leven is of ik kan af dalen.
Indien ik alleen maar kan stijgen,
is er iets mis met mij.

Het is werkelijk geweldig, met de heer op de berg te zijn.
Maar je komt er alleen maar om ook weer te kunnen afdalen.
Die momenten op de berg zijn voor mij heel kostbaar,
ze hebben betekenis in mijn leven met God.
De bergen zijn er niet alleen om mij iets te leren
maar mij tot iets te maken.
En God heeft daar een bedoeling mee.De waterval in Krimml (Oostenrijk)
Ik ben niet alleen geschapen voor bergen en zonsondergangen,
of voor de dingen die van nature mij goed liggen.
Nee, ik ben geschapen voor de dingen van alle dag.

Geen opmerkingen: