zondag 10 mei 2009

Rust.

Rust binnen in mij,
Rust om mij heen.
Alles straalt rust uit,
daar binnen voel ik iets,
iets van Uw grootheid.

U de bron van alles, de rust
die U mij geeft, die uit straalt, binnen in mij,
om me heen, buiten in de natuur.
In de ander, overal herken ik U                       
In die rust, voel ik Uw nabijheid.
  20080410113825_awd%2010-4-08%20013%20doorkijkje%20ws   
U die mij de kracht geeft,
in het alledaagse leven.
Hoe somber het soms ook kan zijn.
U die mij doet stralen en kan laten glimlachen,
om de kleine dingen, die groot zijn,
omdat ik U daarin mag zien.

Dank U wel Heer, voor deze bijzondere nabijheid,
die ik mag ervaren zo met U.

Dank U wel Heer, dat
mijn leven zo in Uw hand geborgen mag zijn.

De rust binnen in mij.
De rust die U bent in mijn leven.
~Jes.14:7~

Geen opmerkingen: