vrijdag 1 mei 2009

~Ps. 72:18~

De huismus is z'n nestje aan 't bouwen

Ik wil alleen maar rusten in Hem.
Zijn handen voelen op mijn schouders.
Zijn liefde die door mij heen stroomt.
Wil alles afleggen wat mij zo bezwaart.
Alles wat om mij heen gebeurd.
Die last wil ik van mijn schouders kwijt.

Ik wil alleen maar genieten, zonder zorgen,
over van alles en nog wat.
Genieten van de lente, die komen gaat,
de zon, het licht, de bloemen,
de vogels die weer hun lied van blijdschap fluiten.

Het nieuwe leven.
De bomen die zacht ruizen.
De rust die ik hier in huis zo vind,
Jan en de kinderen, de vrienden om mij heen.

Dank U wel Heer, voor al die fijne dingen.
Alle lof en eer is voor de Here God,
de God van Israƫl,
tot in eeuwigheid.
Alleen Hij kan dit tot stand brengen,
Hij doet alleen wonderen.

Geen opmerkingen: